Polityka prywatności danych osobowych (RODO)
i plików cookies
Serwisu i Sklepu Online
www.samemilerzeczy.pl
oraz regulamin newslettera

POLITYKA PRYWATNOŚCI DANYCH OSOBOWYCH (RODO)
obowiązuje od 5 sierpnia 2024 r.

  • 1. Tożsamość administratora danych
  1. Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Serwisu i/lub Sklepu online prowadzonego pod nazwą www.samemilerzeczy.pl jest Katarzyna Zegar działająca na zasadzie pełnomocnictwa w firmie TimeIT Łukasz Zegar, ul. Reduta 30B/7,  31-421 Kraków, NIP: 9452249754, REGON: 520377759, adres e-mail: kontakt@samemilerzeczy.pl.
  2. Dane przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych, a także ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  3. Poniższa Polityka Prywatności obejmuje zasady przetwarzania danych Użytkowników Strony, a także osób zawierających umowy z Administratorem danych, w tym związanych z realizacją  Zamówienia w Sklepie internetowym, a także danych gromadzonych poprzez kontakt z Administratorem danych (adres e-mail lub telefonicznie) lub korespondencję tradycyjną, jak i osób, które lubią i/lub obserwują fanpage’y Administratora w mediach społecznościowych.
  • 2. Stosowane definicje
  1. W niniejszej polityce prywatności stosuje się następujące definicje:
  1. Serwis/Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem Same Miłe Rzeczy, www.samemilerzeczy.pl za pośrednictwem którego Użytkownik może: przeglądać jego zawartość (podstrony, blog, sklep on-line), kontaktować się z administratorem danych (formularz kontaktowy), składać zamówienia na produkty i towary (sklep on-line), zamówić informacje handlowe i marketingowe (newsletter), umówić się na konsultację lub wizytę (zapisy online).
  2. Administrator danych osobowych (dalej zwany także jako: “Administrator”) – podmiot, który decyduje o celu i środkach przetwarzania danych, w niniejszej polityce rozumie się przez to: firmę TimeIT Łukasz Zegar, ul. Reduta 30B/7,  31-421 Kraków, NIP: 9452249754, REGON: 520377759, adres e-mail: kontakt@samemilerzeczy.pl.
  3. Użytkownik – osoba fizyczna, której dane dotyczą i która korzysta z usług dostępnych w Serwisie/Sklepie.
  4. Dane osobowe – wszelkie informacje, które bez nadmiernego czasu i kosztu mogą doprowadzić do identyfikacji osoby fizycznej, w tym jej dane identyfikacyjne, adresowe i kontaktowe.
  5. Państwa trzecie (EOG) – państwa poza Europejskim Obszarem Gospodarczym.
  • 3. Cele przetwarzania danych osobowych
  1. Administrator Danych Osobowych przetwarza dane osobowe wyłącznie, gdy jest to dopuszczone aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w celu:
    a) przygotowania i realizacji zawartej umowy sprzedaży, w tym zawarcia umowy na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, której osoba jest stroną, a także realizacji uprawnień z niej wynikających, a przetwarzanie to odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
    b) udokumentowania realizacji umów, w tym wystawienia rachunku lub faktury dla osoby fizycznej, prowadzenia dokumentacji księgowej i podatkowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, tj. w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na Administratorze danych osobowych, na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
    c) podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, w tym udzielenia odpowiedzi na pytania zadane poprzez środki komunikacji elektronicznej lub w celu obsługi korespondencji tradycyjnej, a przetwarzanie to odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit b) RODO,
    d) wysyłania zamówionych informacji marketingowych drogą elektroniczną (newsletter) na podany przez Użytkownika adres e-mail w tym celu, a przetwarzanie to odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody osoby, której dane dotyczą,
    e) rejestracji i założenia Konta w Sklepie, a przetwarzanie  to odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit a) RODO, tj. zgody osoby, której dane dotyczą,
    f) marketingu własnych produktów i usług Administratora danych drogą tradycyjną, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, tj. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora danych lub osoby, której dane dotyczą,
    g) w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru/Produktu odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO, a przetwarzanie to odbywa się w usprawiedliwionym celu administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru/Produktu i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu,
    h) wysłania zapytania o udzielenie opinii o usługach i towarach/produktach Administratora danych przez  administratora danych (Sprzedawcy), którym jest doskonalenie oferty i/lub Towaru/Produktu i/lub Sklepu poprzez gromadzenie rzetelnych opinii o nich przez właściciela Sklepu. Przetwarzanie danych w celu wysłania maila z prośbą o ocenę Sklepu i/lub Towaru/Produktu odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO.
    i) dochodzenia praw i roszczeń przez Administratora danych lub osobę, której dane dotyczą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit f) RODO i odbywa się w prawnie usprawiedliwionym celu.
  2. Podanie danych osobowych jest niezbędne w celu realizacji umowy zawartej na odległość,  w tym wysyłki towaru lub udostępnienia produktu cyfrowego i wystawienia dokumentu księgowego, dochodzenia roszczeń, a także udzielenia odpowiedzi na pytania. Podanie danych osobowych w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
  3. Brak podania wymaganych danych uniemożliwia realizację umowy zawartej na odległość, wystawienie rachunku lub faktury lub podjęcie kontaktu na żądanie osoby, której dane dotyczą.
  • 4. Sposoby pozyskiwania danych
  1. Dane osobowe Użytkownika gromadzone są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, tj. poprzez:
    a)
    wypełnienie formularza z danymi kontaktowymi podczas składania zapytania przez formularz na stronie,
    b) wypełnienie formularza zapisu na newsletter,
    c) wypełnienie formularza zamówienia w sklepie-online,
    d) bezpośredni kontakt z administratorem danych za pomocą danych teleadresowych dostępnych na stronie lub w formie tradycyjnej w miejscu prowadzenia działalności.
  • 5. Zakres przetwarzanych danych
  1. Zakres przetwarzanych danych osobowych został ograniczony do minimum niezbędnego do świadczenia usług w zakresie:
    a)
    złożenia zapytania przez formularz kontaktowy lub za pomocą danych teleadresowych dostępnych na stronie: imię, adres e-mail, ewentualne inne dane podane dobrowolnie przez osobę, której dane dotyczą,
    b) dokonania zapisu na newsletter: imię, adres e-mail,
    c) złożenia zamówienia w sklepie online: imię i nazwisko, adres korespondencyjny, numer telefonu, adres e-mail, adres punktu odbioru w przypadku Towaru fizycznego,
    d) wystawienia rachunku lub faktury: imię i nazwisko lub nazwa podmiotu, adres korespondencyjny lub adres siedziby, NIP, adres e-mail do wysłania dokumentu.
  • 6. Okres przetwarzania danych
  1. Okres przetwarzania danych jest uzależniony od celu, dla którego dane zostały zebrane i wynosi w celu:
    a)
    zawarcia i realizacja umowy sprzedaży, w tym sprzedaży na odległość – przez okres niezbędny do udokumentowania wykonanej umowy, w tym wystawienia rachunku lub faktury – 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku, na podstawie art. 112 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, w związku z art. 70 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Ordynacja podatkowa,
    b) w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną (newsletter) i/lub założenia Konta w Sklepie/wysyłania zapytania o opinię – do czasu odwołania zgody, bez wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej odwołaniem,
    c) przez okres niezbędny do udzielenia odpowiedzi na pytanie zadane przez formularz kontaktowy lub drogą telefoniczną, ale nie dłużej niż przez 6 miesięcy, o ile osoba nie zdecyduje się zawrzeć umowy z Administratorem danych osobowych,
    d) w celu dochodzenia roszczeń, na podstawie ustawy z art. 118 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata.
  • 7. Odbiorcy danych
  1. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać powierzone innym podmiotom w celu wykonania usług na zlecenie administratora danych, w szczególności podmiotom w zakresie:
    a)
    hostingu strony www,
    b) serwisu i utrzymania systemów informatycznych, w których dane są przetwarzane, w tym w celu automatyzacji newslettera, wystawiania faktur, obsługi zamówień, obsługi płatności online,
    c) prowadzenia obsługi księgowej,
    d) brokera usług kurierskich,
    e) obsługi logistycznej zamówień.
  2. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać także udostępnione podmiotom wspierającym administratora danych tylko, jeśli to konieczne. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane przez dostawców, których siedziby i/lub serwery są zlokalizowane w państwie trzecim, tj. na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA). Przekazanie danych do USA odbywa się na podstawie decyzji Komisji Europejskiej z 10 lipca 2023 r. stwierdzaj odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zapewniony przez tzw. „Ramy ochrony danych UE-USA” (EU-US Data Privacy Framework) w stosunku do dostawców wpisanych na listę departamentu handlu USA. 
  3. Do głównych odbiorców danych należą:
    a)
    Webd.pl Globtel Internet Szymon Hersztek, z siedzibą w Gdańsku, ul. Matecznikowa 2/1 80-126 Gdańsk – podmiot zapewniający wsparcie techniczne i informatyczne, w tym hosting strony, przechowywanie danych zgromadzonych na serwerze, obsługę systemu do wysyłki e-maila.
    b) Adamaszki sp. z o.o., al. Kromera 25b, 51-163 Wrocław – podmiot zapewniający wsparcie techniczne i programistyczne.
    c) PayU Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 196 – podmiot zapewniający system płatności i transakcji elektronicznych.
    d) KrakTax.pl, ul. Karmelicka 5, 31-133 Kraków – podmiot zapewniający obsługę księgowo-podatkową.
    e) Fakturowania Spółka z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-389), ul. Juliana Smulikowskiego 6/8 – podmiot zapewniający system do wystawiania faktur.
    f) MailerLite Limited, Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Ireland – podmiot zapewniający system do wysyłki newslettera oraz wiadomości z Produktami cyfrowymi.
    g) Mozilla Corporations, 149 New Montgomery St, 4th Floor, San Francisco, CA 94105, USA – podmiot zapewniający program Thunderbird, czyli system do wysyłki e-maila.
    h) Alsendo sp. z o.o., ul. F. Klimczaka 1, 02-797 Warszawa – broker usług kurierskich takich jak: DPD Polska S.A., ul Mineralna 5, 02-274 Warszawa i InPost sp. z o.o., ul. Pana Tadeusza 4, 30-727 Kraków.
    i) Meta Platforms Ireland Limited, 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, D02X525, Ireland – podmiot zapewniający platformę, na której znajdują się profil społecznościowy na platformie Instagram, strona internetowa (fanpage) na platformie Facebook oraz narzędzie Meta Pixel.
    j) Google Ireland Ltd., Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Irlandia – podmiot zapewniający platformę, na której znajduje się kanał na YouTube, narzędzie do analizy statystyk (Google Analytics), narzędzie do reklam (Google Ads), narzędzie do przeprowadzania ankiet dla Klientów przez Sprzedawcę (Formularze Google), narzędzie do przechowywania i udostępniania plików tzw. chmura (Google Drive), narzędzie do przeprowadzania webinarów online (YouTube) oraz system do zarządzania tagami (Google Tag Manager).
    k) TikTok Technology Limited, 2 Cardiff Lane Grand Canal Dock, Dublin, D02 E395 Ireland – podmiot zapewniający platformę, na której znajduje się profil na TikToku i narzędzie do reklam (TikTok Ads).
    l) Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia – podmiot zapewniający platformę, na której znajduje się profil społecznościowy na platformie Pinterest oraz usługa Pinterest Pixel.
    m) Zoom Video Communications, Inc., przedstawiciel w UE: Lionheart Squared Ltd, Data Privacy, 2 Pembroke House, Upper Pembroke Street 28-32, Dublin DO2 EK84 – podmiot zapewniający system do wideokonferencji.
    n) Dropbox Inc., 1800 Owens Street San Francisco, CA 94158, USA – podmiot zapewniający usługę Dropbox polegającą na udostępnieniu przestrzeni dyskowej na serwerach tej firmy w celu wysyłania, przeglądania i pobierania danych za pomocą przeglądarki internetowej lub poprzez dedykowaną aplikację zainstalowaną na urządzeniu.
    o) CookieYes Limited, przedstawiciel w UE: DataRep, The Cube, Monahan Road, Cork, T12 H1XY, Irlandia – podmiot zapewniający system do zarządzania plikami cookie.
    p) Coffee Media sp. z o.o. z siedzibą w Suchym Lesie, ul. Akacjowa 4/A105, 62-002 Suchy Las – podmiot zapewniający platformę BuyCoffee.to do finansowego wsparcia online twórczości Sprzedawcy.
    r) FF Labs sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu (87-100 Toruń), przy ulicy Jana Matejki 47B/2 – podmiot zapewniający platformę naffy.io do sprzedaży produktów cyfrowych online.
  • 8. Fanpage’y Administratora danych w mediach społecznościowych
  1. Administrator danych jest także jednocześnie współadministratorem danych jego obserwatorów w mediach społecznościowych – szczególnie osób, które  korzystają ze środków komunikacji elektronicznej:
    a) na fanpage’u – Facebook: „Same Miłe Rzeczy Podcast”,
    b) na profilu Instagram pod nazwą konta „@samemilerzeczy_podcast”,
    c) na profilu TikTok pod nazwą konta: „@samemilerzeczy_podcast”,
    d) w serwisie YouTube pod nazwą: „Same Miłe Rzeczy Podcast”,
    e) w serwisie Pinterest pod nazwą: „@samemilerzeczy_podcast” prowadzonych przez Administratora w tych serwisach społecznościowych. 
  1. W pozostałym zakresie administratorem danych Użytkowników tych serwisów społecznościowych (Facebook i Instagram) jest: Meta Platforms, Inc., (dawniej: Facebook Inc., z siedzibą przy 1 Hacker Way, Menlo Park, CA 94025, USA), serwisu TikTok jest: TikTok Technology Limited, 2 Cardiff Lane Grand Canal Dock, Dublin, D02 E395 Ireland, serwisu YouTube jest: Google Ireland Ltd., Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, Irlandia, a serwisu Pinterest jest: Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia, a przetwarzanie tych danych odbywa się na zasadach opisanych w regulaminach i politykach prywatności użytkowników tych serwisów, w tym na: https://www.facebook.com/privacy, https://privacycenter.instagram.com/policy, https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl, https://policies.google.com/privacy, https://policy.pinterest.com/pl.
  2. Dane osobowe Użytkownika, który lubi i/lub obserwuje fanpage Administratora w mediach społecznościowych będą przetwarzane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym w tzw. państwie trzecim, w szczególności na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki w związku ze stosowaniem rozwiązań informatycznych, których serwery są zlokalizowane poza Europejskim Obszarem Gospodarczym. 
  3. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane w państwie trzecim, tj. na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA). Przekazanie danych do USA odbywa się na podstawie decyzji Komisji Europejskiej z 10 lipca 2023 r. stwierdzająca odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zapewniony przez tzw. „Ramy ochrony danych UE-USA” (EU-US Data Privacy Framework) w stosunku do dostawców wpisanych na listę departamentu handlu USA, jak: Meta Platforms, Inc., Menlo Park, California, USA; Google Ireland Ltd., Gordon House, 4 Barrow Street, Dublin, D04 E5W5, County Dublin, Ireland; Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia; Dropbox Inc., 1800 Owens Street San Francisco, CA 94158, USA.
  • 9. Prawa osób, których dane dotyczą
  1. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo:
  • dostępu do treści danych osobowych, w tym otrzymania bezpłatnie pierwszej kopii treści danych osobowych, 
  • do poprawiania danych,
  • prawo do usunięcia danych, o ile nie obowiązują inne przepisy prawa, które zobowiązują administratora danych do archiwizacji danych przez określony czas, 
  • prawo do przenoszenia danych, o ile podstawą przetwarzania danych jest umowa lub zgoda osoby, której dane dotyczą, a przetwarzanie danych odbywa się w sposób automatyczny,
  • do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych – jeśli podstawą tego przetwarzania była zgoda osoby, której dane dotyczą. Odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem,
  • do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją  wobec przetwarzania dotyczących danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, a także prawo do ograniczenia przetwarzania,
  • prawo do niepodlegania automatycznemu profilowaniu, jeśli administrator danych podejmowałby decyzje opierające się wyłącznie na automatycznym profilowaniu i niosące ze sobą skutki prawne dla osoby, której dane dotyczą lub podobnie na nią wpływały,
  • prawo do kontroli przetwarzania danych i informacji na temat tego, kto jest administratorem danych, a także uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych, treści tych danych, źródle danych, a także sposobie udostępniania, w tym o odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych.

    2.
    W celu realizacji prawa do informacji, dostępu do treści danych, ich poprawiania, a także innych praw, można skontaktować się z Administratorem danych.
    3. Osoba, której dane dotyczą ma także prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeśli przetwarzanie danych narusza przepisy Ogólnego rozporządzania o ochronie danych osobowych (RODO). Skarga może zostać wniesiona w formie elektronicznej lub tradycyjnej na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • 10. Postanowienia końcowe

W przypadku zmiany obowiązującej polityki prywatności, w szczególności gdy będą tego wymagały zastosowane rozwiązania techniczne lub miany przepisów prawa w zakresie prywatności osób, których dane dotyczą, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do niniejszej Polityki Prywatności, które będą obowiązywały w ciagu 14 dni od ich opublikowania na stronie Serwisu/Sklepu.

POLITYKA PLIKÓW COOKIES
obowiązuje od 5 sierpnia 2024 r.

  • 1. Postanowienia ogólne
  1. Właścicielem Sklepu/Strony i Administratorem danych osobowych podawanych w trakcie korzystania ze Sklepu prowadzonego pod adresem www.samemilerzeczy.pl jest Katarzyna Zegar działająca na zasadzie pełnomocnictwa w firmie TimeIT Łukasz Zegar, ul. Reduta 30B/7,  31-421 Kraków, NIP: 9452249754, REGON: 520377759, adres e-mail: kontakt@samemilerzeczy.pl.
  2. Zasady przetwarzania danych osobowych zostały udostępnione w Polityce Prywatności RODO powyżej.
  3. Strona i/lub Sklep używa plików cookies, aby dostarczać usługi i funkcje dostosowane do preferencji i potrzeb Użytkowników strony, w szczególności pliki cookies pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb.
  • 2. Stosowane definicje
  1. Administrator (zwany dalej także: “Administratorem danych osobowych”) – podmiot, który decyduje o celu i środkach przetwarzania danych, w niniejszej polityce rozumie się przez to: firmę TimeIT Łukasz Zegar, ul. Reduta 30B/7,  31-421 Kraków, NIP: 9452249754, REGON: 520377759, adres e-mail: kontakt@samemilerzeczy.pl.
  2. Cookies – małe pliki, które są pobierane i przechowywane na komputerze lub innym urządzeniu Użytkownika, powiązanym z informacjami o sposobie użytkowania strony.
  3. Użytkownik – osoba, która dobrowolnie korzysta z usług i treści dostępnych w Serwisie i Sklepie, tj. przegląda strony Serwisu i Sklepu, składa zamówienie w Sklepie, rejestruje się, zapisuje się na bezpłatny newsletter lub kontaktuje się z właścicielem Sklepu poprzez formularz kontaktowy.
  4. Sklep – sklep internetowy dostępny pod adresem www.samemilerzeczy.pl, za pośrednictwem, którego Kupujący może dokonywać zakupów określonych Towarów i Produktów.
  5. Serwis – serwis dostępny pod adresem www.samemilerzeczy.pl, za pomocą którego Kupujący może przeglądać zawartość postów blogowych, zapisać się na newsletter lub skontaktować się z Administratorem danych osobowych.
  6. Dane osobowe – wszelkie informacje, które bez nadmiernego czasu i kosztu mogą doprowadzić do identyfikacji osoby fizycznej, w tym jej dane identyfikacyjne, adresowe i kontaktowe.
  • 3. Cele cookies
  1. Pliki cookies mogą mieć charakter tymczasowy, tj. są usuwane z chwilą zamknięcia przeglądarki, lub trwały. 
  2. Stałe pliki cookies są przechowywane także po zakończeniu korzystania ze stron Serwisu i służą do przechowywania informacji takich jak hasło czy login, co przyspiesza i ułatwia korzystanie ze stron, a także umożliwia zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień.
  3. Serwis wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
    a) dostosowania zawartości stron Serwisu do indywidualnych preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych (niezbędne pliki cookies i wyświetlanie dostosowane do potrzeb – cookies funkcjonalne),
    b) dokonania analiz i statystyk, które dostarczą informacji, w jaki sposób Użytkownik Serwisu korzysta ze stron, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości (analityczne i wydajnościowe pliki cookies),
    c) marketingowych i/lub remarketingowych, w tym kierowania dedykowanych treści, w szczególności do Użytkowników, którzy odwiedzili stronę internetową lub Fanpage Administratora danych osobowych na portalu społecznościowym Facebook i/lub Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest (marketingowe pliki cookies),
    d) inne pliki cookies nie mające charakteru niezbędnych plików m.in. między innymi pozostałe pliki cookies mediów społecznościowych. 
  1. Dane zawarte w cookies będą archiwizowane i wykorzystywane w celach analizy statystycznej i oceny globalnego ruchu użytkowników Serwisu.
  2. Dane zawarte w cookies nie są łączone z przekazanymi przez Użytkownika danymi osobowymi podczas zawarcia umowy lub kontaktu z Administratorem danych.
  • 4. Narzędzia związane z gromadzeniem cookies lub udostępnianiem cookies

W celu analizy ruchu na stronie Serwisu, źródła ruchu, jak i optymalizacji działań marketingowych zainstalowano na stronie:

  1. Google Analytics – narzędzie dostarczane przez Google LLC. 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, USA, co pozwala na analizę ruchu Użytkownika na stronie Serwisu i jego podstronach (kraj/miasto, liczba odwiedzin, przeglądane strony, czas odwiedzin, etc.). Główny plik cookie używany przez Google Analytics, „_ga”, umożliwia usłudze rozróżnianie poszczególnych Użytkowników i działa przez 2 lata. Każdy plik „_ga” jest unikalny dla konkretnej usługi, więc nie można go użyć do śledzenia użytkownika lub przeglądarki w innych, niepowiązanych witrynach. Ustawienia prywatności w usługach Google mogą zostać zmienione przez Użytkownika, więcej informacji na: https://policies.google.com/privacy W celu stałego zablokowania cookies gromadzonych przez Google Analytics, Użytkownik może skorzystać z dodatku do przeglądarki opracowanego i dostarczanego przez Google LLC na stronie: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
  2. Google (YouTube) – Administrator osadza w Serwisie filmy wideo, które pochodzą z kanału Administratora prowadzonego na platformie YouTube. W tym celu Administrator wykorzystuje pliki cookie w celach marketingowych firmy Google LLC. Plik cookie “yt-remote-device-id” oraz “yt-remote-connected-device” są wykorzystywane w celu przechowywania preferencji Użytkownika odtwarzacza wideo przy pomocy osadzonego wideo YouTube. Pliki “yt.innertube::requests” oraz “yt.innertube::nextId” wykorzystywane są w celu rejestracji unikalnego identyfikatora do przechowywania danych o tym jakie filmy z YouTube ogląda Użytkownik. Pliki te nigdy nie wygasają. 
  3. Google Search Console – narzędzie wykorzystywane w celach statystycznych, monitorowania ruchu w Serwisie oraz monitorowania błędów w kodzie Serwisu. Google Search Console optymalizuje również Serwis pod kątem pozycjonowania, dostarcza Administratorowi informacji o problemach związanych z serwerem, złośliwym oprogramowaniem oraz rejestruje problemy z czytelnością i dostępnością Serwisu. 
  4. Google Tag Manager – narzędzie wykorzystywane w celach marketingowych służące do zarządzania i aktualizowania kodów śledzenia i powiązanych fragmentów kodu (tzw. tagów). W tym celu Administrator wykorzystuje pliki cookie w celach analitycznych firmy Google LLC. Plik cookie “_gcl_au” jest wykorzystywany w celu eksperymentowania z efektywnością reklamową Serwisu. Plik ten wygasa po 3 miesiącach. 
  5. Google Ads – narzędzie wykorzystywane do reklam, dzięki któremu Administrator jest w stanie definiować grupy odbiorców, do których chciałby, by reklamy trafiały. Na tej podstawie Google podejmuje decyzję, kiedy i w jaki sposób zaprezentuje Użytkownikowi reklamę. W celu korzystania z Google Ads Administrator zaimplementował w kodzie Serwisu piksel konwersji Google Ads, wykorzystujący pliki cookie firmy Google LLC dotyczące usługi Google Ads. Plik cookie “YSC” jest wykorzystywany do śledzenia wyświetleń osadzonych filmów na kanale YouTube. Jest to plik sesyjny. Plik cookie “VISITOR_INFO1_LIVE” służy do pomiaru przepustowości, która określa, czy Użytkownik otrzyma nowy, czy stary interfejs odtwarzacza, a jego żywotność wynosi 5 miesięcy i 27 dni. Korzystając z Google Ads, Administrator nie gromadzi żadnych danych, które pozwalałaby na identyfikację Użytkownika. Google realizuje działania na podstawie umowy zawartej z Użytkownikiem jako użytkownikiem usług Google w przypadku ewentualnego zestawienia zebranych danych przez Google Ads w taki sposób, że przybierają one formę pozwalającą na identyfikację Użytkownika, za co Administrator nie odpowiada.
  6. Pixel Meta – narzędzie dostarczane przez Meta Platforms, Inc., Menlo Park,California/Meta Platforms Ireland Limited (dawniej: Facebook Inc.), które umożliwia pomiar, optymalizację i tworzenie niestandardowych grup odbiorców, pozwala na zbieranie informacji na temat korzystania przez Użytkownika ze strony Serwisu i kierowanie do niego dedykowanych treści w serwisie społecznościowym Facebook. W celu kontroli ustawień prywatności w tym serwisie społecznościowym Użytkownik może dokonać w dowolnym momencie zmiany swoich preferencji i ustawień. Więcej informacji na: https://www.facebook.com/privacy/ Piksel Facebooka pozwala na tworzenie niestandardowych grup odbiorców i/lub podobnych grup odbiorców do osób, które wchodziły już w interakcję z Serwisem lub materiałami Administratora danych udostępnionymi na portalach społecznościowych Facebook i/lub Instagram, prowadzonych przez Administratora danych, przy czym retencja danych dostarczanych przez piksel Facebooka w szczególności wynosi odpowiednio:
    a) witryna internetowa (Serwis) – maksymalnie 180 dni od interakcji z witryną,
    b) fanpage na Facebooku – maksymalnie 365 dni od interakcji z kontem,
    c) film udostępniony na fanpage’ u Administratora na Facebooku – maksymalnie 365 dni od interakcji z materiałem,
    d) wydarzenia organizowane lub współorganizowane przez Administratora na fanpage’u na Facebooku – maksymalnie 365 dni od interakcji z materiałem.
  7. Pinterest Pixel – narzędzie dostarczane przez Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia do realizacji prawnie uzasadnionego interesu, polegającego na marketingu Towarów i Produktów Administratora, umożliwiając śledzenie skuteczności reklam na platformie Pinterest dla celów statystycznych i badań rynkowych tj. weryfikacji czy Użytkownicy odwiedzający Serwis Pinterest zostali przekierowani na stronę Serwisu po kliknięciu reklamy na Pintereście (tzw. „konwersja”). W kodzie strony internetowej Serwisu został zainstalowany kod śledzący, który wykorzystuje pliki cookie “_pin_unauth” firmy Pinterest dotyczący usługi Pinterest Pixel, który jest wykorzystywany w sytuacji, gdy nie można zidentyfikować użytkownika (plik ten wygasa po 1 roku) oraz plik cookie “_derived_epik” na potrzeby działania serwisu Pinterest.
  8. Messenger Facebooka – narzędzie dostarczane przez Meta Platforms, Inc., Menlo Park, California/Meta Platforms Ireland Limited (dawniej: Facebook Inc.), które umożliwia kontaktowanie się Użytkownika z właścicielem Serwisu poprzez Messenger w serwisie społecznościowym Facebook i Instagram. Więcej informacji na: https://www.facebook.com/privacy/
  9. Pixel TikTok – narzędzie analityczne dostarczane przez TikTok Technology Limited, 2 Cardiff Lane Grand Canal Dock, Dublin, D02 E395 Ireland, pomagające mierzyć skuteczność reklam na podstawie analizy działań podejmowanych przez użytkowników w witrynie. Zebrane dane mogą być wykorzystane przez Administratora do: emisji reklam wśród właściwej grupy odbiorców, tworzenia grup odbiorców reklam i używania innych narzędzi reklamowych TikTok. Więcej informacji na: https://www.tiktok.com/legal/privacy-policy-eea?lang=pl  
  10. Wtyczkę/Widget Facebooka i Instagrama – narzędzie umożliwiające bezpośrednie przejście Użytkownika na Fanpage Administratora danych, prowadzony na stronie portalu społecznościowego Facebook i Instagram, prowadzonego na portalu dostarczanym przez Meta Platforms, Inc., Menlo Park, California/Meta Platforms Ireland Limited (dawniej: Facebook Inc.). Po przejściu do serwisu społecznościowego Facebook i Instagram Użytkownicy podlegają dodatkowo zasadom ochrony prywatności, opisanym w tym serwisie, w szczególności na stronie: https://www.facebook.com/privacy/, https://privacycenter.instagram.com/policy.
  11. Wtyczkę/Widget YouTube – umożliwia przejście Użytkownika do kanału YouTube  – prowadzonego przez Administratora danych w tym Serwisie. Narzędzie dostarczane przez Google LLC. 1600 Amphitheatre Parkway Mountain View, CA 94043, USA, którego Użytkownicy podlegają dodatkowo zasadom ochrony prywatności, opisanym w tym serwisie, w szczególności na stronie: https://policies.google.com/privacy
  12. Wtyczkę/Widget TikTok – umożliwia przejście Użytkownika do serwisu TikTok – prowadzonego przez Administratora danych w tym Serwisie. Narzędzie dostarczane przez TikTok Technology Limited, 2 Cardiff Lane Grand Canal Dock, Dublin, D02 E395 Ireland, którego Użytkownicy podlegają dodatkowo zasadom ochrony prywatności, opisanym w tym serwisie, w szczególności na stronie: https://www.tiktok.com/legal/page/eea/privacy-policy/pl 
  13. Wtyczkę/Widget Pinterest – umożliwia przejście Użytkownika do serwisu Pinterest – prowadzonego przez Administratora danych w tym Serwisie. Narzędzie dostarczane przez Pinterest Europe Ltd., Palmerston House, 2nd Floor, Fenian Street, Dublin 2, Irlandia, którego Użytkownicy podlegają dodatkowo zasadom ochrony prywatności, opisanym w tym serwisie, w szczególności na stronie: https://policy.pinterest.com/pl.
  14. Statystyki dostępne w portalach społecznościowych – Administrator wykorzystuje dostępne na profilach społecznościowych należących do Administratora zgromadzone statystyki i funkcje statystyczne udostępniane przez właścicieli portali: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Pinterest.
  15. Przetwarzanie danych zawartych w cookies przez dostawców, których siedziby i/lub serwery są zlokalizowane w państwie trzecim, tj. na terenie Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) będzie się wiązać z przekazaniem danych zawartych w cookies poza Europejski Obszar Gospodarczy (EOG). Przekazanie danych zawartych w cookies, w szczególności adres IP użytkownika odbywa się na podstawie decyzji Komisji Europejskiej z 10 lipca 2023 r. stwierdzającej odpowiedni stopień ochrony danych osobowych zapewniony przez tzw. „Ramy ochrony danych UE-USA” (EU-US Data Privacy Framework) w stosunku do dostawców wpisanych na listę departamentu handlu USA. Więcej informacji na temat zasad przekazywania danych poza EOG znajduje się pod tym linkiem: https://commission.europa.eu/law/law-topic/data-protection/international-dimension-data-protection_en?prefLang=pl 
  16. Od momentu kliknięcia w daną wtyczkę, dane osobowe są przetwarzane na danym portalu społecznościowym, a właściciel portalu społecznościowego staje się współadministratorem danych osobowych. Administrator informuje, że od momentu aktywnego kliknięcia przez w przycisk wtyczki, Administrator nie ma wpływu na charakter oraz zakres danych osobowych gromadzonych przez dany portal społecznościowy.
  • 5. Akceptacja lub zmiana ustawień cookies
  1. Użytkownik po wejściu na stronę Sklepu/Serwisu może zaakceptować stosowanie cookies w powyższych celach, odrzucić je lub wyrazić zgodę tylko na wybrane pliki cookies.
  2. Użytkownik może w każdej chwili także skasować i/lub wyłączyć cookies w przeglądarce internetowej, z której korzysta podczas przeglądania Serwisu/Sklepu.
  3. Skasowanie lub wyłączenie plików cookies może spowodować trudności lub ograniczoną funkcjonalność niektórych części Serwisu (dotyczy cookies funkcjonalnych). Niektóre pliki cookies mogą być bowiem niezbędne do prawidłowego działania stron Serwisu i wyświetlenia treści na danym rodzaju urządzenia.
  4. W celu zarządzania cookies Użytkownik może skorzystać także z funkcji dostępnych w przeglądarce, z której aktualnie korzysta. Instrukcje zarządzania cookies dostępne są na stronach dostawców przeglądarek internetowych, w szczególności:
  1. Google Chrome – instrukcja
  2. Mozilla Firefox – instrukcja
  3. Apple Safari – instrukcja
  4. Microsoft Edge – instrukcja
  • 6. Logi serwera

Korzystanie ze strony wiąże się z przesyłaniem zapytań do serwera, na którym przechowywana jest strona. Każde zapytanie skierowane do serwera zapisywane jest w logach serwera. Logi obejmują m.in. adres IP, datę i czas serwera, informacje o przeglądarce internetowej i systemie operacyjnym. Logi zapisywane i przechowywane są na serwerze. Dane zapisane w logach serwera nie są kojarzone z konkretnymi osobami korzystającymi ze serwisu i nie są wykorzystywane w celu identyfikacji. Logi serwera stanowią wyłącznie materiał pomocniczy służący do administrowania stroną a ich zawartość nie jest ujawniana nikomu poza Administratorem.

  • 7. Postanowienia końcowe

W przypadku zmiany obowiązującej Polityki cookies, w szczególności w sytuacji, gdy będą tego wymagały zastosowane rozwiązania techniczne lub zmiany przepisów prawa w zakresie prywatności Użytkowników, wprowadzone zostaną odpowiednie modyfikacje do powyższego zapisu, które będą obowiązywać po 14 dniach od dnia ich publikacji na stronach Serwisu.

REGULAMIN NEWSLETTERA (Lead Magnet)
Regulamin obowiązuje od 5 sierpnia 2024 r.

  • 1. Stosowane definicje
  1. Usługodawca www.samemilerzeczy.pl, Katarzyna Zegar działająca na zasadzie pełnomocnictwa w firmie TimeIT Łukasz Zegar, ul. Reduta 30B/7,  31-421 Kraków, NIP: 9452249754, REGON: 520377759, adres e-mail: kontakt@samemilerzeczy.pl.
  2. Administrator danych osobowych – podmiot decydujący o celach i środkach przetwarzania danych. Administratorem danych osobowych osób zawierających umowę na dostarczenie bezpłatnej treści cyfrowej (Lead Magnet) jest Usługodawca.
  3. Regulamin newslettera – niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, określający zasady udostępnienia bezpłatnej treści cyfrowej (Lead Magnetu) w zamian za zapis do newslettera Usługodawcy lub alternatywnego zawarcia tej umowy odpłatnie.
  4. Użytkownik – osoba fizyczna, której dane dotyczą, zarówno Konsument, Klient, jak i Klient-Konsument, która zapisuje się do newslettera Usługodawcy w zamian za udostępnioną bezpłatnie treść lub usługę cyfrową (Lead Magnet).
  5. Newsletter – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę, polegająca na wysyłaniu informacji marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Użytkownika adres e-mail po zapisaniu się do newslettera, za uprzednią zgodą Użytkownika. Usługodawca korzysta z podmiotu zapewniającego system do wysyłki newslettera: MailerLite Limited, Ground Floor, 71 Lower Baggot Street, Dublin 2, D02 P593, Ireland.
  6. Treść cyfrowa – dane wytwarzane i dostarczane w postaci cyfrowej.
  7. Lead Magnet (zwany przez Usługodawcę także jako: “Prezent”) – treść cyfrowa lub usługa cyfrowa niezapisana na nośniku materialnym udostępniana bezpłatnie Użytkownikowi przez Usługodawcę w zamian za zapisanie się Użytkownika do newslettera Usługodawcy na zasadach określonych w Regulaminie newslettera. Jest to np. bezpłatny e-book do pobrania, workbook, mini-kurs online, nagranie audio, masterclass, checklista, plik .PDF, etc.
  8. Polityka Prywatności – dokument opisujący cele i sposoby przetwarzania danych, jak i prawa osób, których dane dotyczą. 
  9. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Usługodawcy/Sprzedawcy zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  10. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u usługodawcy/Sprzedawcy zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  11. Klient-Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna dokonująca u Usługodawcy/Sprzedawcy zakupu bezpośrednio związanego z jej działalnością gospodarczą, gdy zakup nie posiada dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  12. Zgoda – dobrowolne, potwierdzające oświadczenie woli Użytkownika wyrażone w dowolnej formie, w tym poprzez zaznaczenie checkboxa z treścią zgody lub potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link autoryzacyjny otrzymany w wiadomości zwrotnej po zapisie do newslettera.
  13. Dane osobowe – wszelkie informacje o zidentyfikowanej lub możliwej do zidentyfikowania osobie fizycznej. Możliwa do zidentyfikowania osoba fizyczna to osoba, którą można bezpośrednio lub pośrednio zidentyfikować, w szczególności na podstawie identyfikatora takiego jak imię i nazwisko, numer identyfikacyjny, dane o lokalizacji, identyfikator internetowy lub jeden bądź kilka szczególnych czynników określających fizyczną, fizjologiczną, genetyczną, psychiczną, ekonomiczną, kulturową lub społeczną tożsamość osoby fizycznej. 
  14. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
  15. Reklamacja – tryb dochodzenia odpowiedzialności od Usługodawcy w związku z niezgodnością newslettera.
  16. Środowisko cyfrowe sprzęt komputerowy, oprogramowanie i połączenia sieciowe wykorzystywane przez Kupującego w celu uzyskania dostępu do treści cyfrowej lub usługi cyfrowej lub korzystania z nich.
  17. Kompatybilność – współdziałanie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej ze sprzętem komputerowym lub oprogramowaniem, zazwyczaj używanym do korzystania z treści lub usługi cyfrowej, bez konieczności ich przekształcenia.
  • 2. Postanowienia ogólne
  1. Usługa newslettera polega na przesyłaniu Użytkownikowi na podany przez niego podczas zapisu adres poczty elektronicznej (e-mail) przez Usługodawcę informacji elektronicznych dotyczących oferty handlowej Usługodawcy, w tym zawierających treści marketingowe i reklamowe Towarów, Produktów lub Usług oferowanych przez przedsiębiorcę będącego Usługodawcą. 
  2. Usługa newslettera może być dostępna czasowo/okresowo.
  3. Usługa newslettera jest bezpłatna. Użytkownik nie jest zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Usługodawcę wyłącznie w celu dostarczenia newslettera.
  4. W przypadku gdy w zamian za zapis do newslettera Usługodawca udostępnia Użytkownikowi treść lub usługę cyfrową (Lead Magnet) dochodzi do zawarcia umowy na dostarczenie treści lub usługi cyfrowej.
  5. Użytkownik w związku z zawarciem umowy na dostarczenie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) może dokonać płatności danymi osobowymi wyrażając zgodę na zapis do newslettera Usługodawcy.
  6. Dostarczenie treści lub usług cyfrowych (Lead Magnet) odbywa się poprzez Internet w formie elektronicznej, za pośrednictwem systemu do wysyłki newsletterów MailerLite.
  7. Usługodawca zobowiązuje się dostarczyć treść lub usługę cyfrową (Lead Magnet) zgodnie z umową.
  •  3. Sposoby zawarcia umowy wg formy płatności za udostępnienie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet)
  1. Użytkownik może zawrzeć z Usługodawcą umowę na dostarczenie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) poprzez zapisanie się do newslettera Usługodawcy, wyrażając zgodę na dostarczanie mu wiadomości marketingowych lub handlowych w formie elektronicznej na podany przez Użytkownika adres e-mail. Zapisanie się do newslettera Usługodawcy i udostępnienie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) Użytkownikowi będzie wówczas bezpłatne. Użytkownik w takiej sytuacji w związku z zawarciem umowy na dostarczenie mu bezpłatnej treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) dokonuje płatności swoimi danymi osobowymi (imię, e-mail), które po dostarczeniu treści lub usługi cyfrowej będą wykorzystywane przez Usługodawcę na cele marketingowe związane z wysyłką newslettera do Użytkownika.
  •  4. Zawarcie umowy na bezpłatne udostępnienie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) poprzez zapis do newslettera Usługodawcy.
  1. Użytkownik może otrzymać bezpłatnie dostęp do treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) poprzez zapis do newslettera Usługodawcy.
  2. Usługodawca zapewnia w tym celu formularz zapisu na newsletter (Lead Magnet) lub wyraźnie wskazany link do niego na swojej stronie internetowej.
  3. Zapisanie się do newslettera jest dobrowolne.
  4. Użytkownik w celu skutecznego zapisu do newslettera jest zobowiązany do prawidłowego podania adresu e-mail na formularzu zapisu, na który informacje mają być wysyłane, następnie kliknięcia przycisku „zapisz mnie” lub o równorzędnej treści, a także potwierdzenia zapoznania się z polityką prywatności: wwww.samemilerzeczy.pl/polityka-prywatności (a w niej z regulaminem newslettera) i akceptacji treści dokumentów, a następnie potwierdzenia subskrypcji.
  5. Potwierdzenie subskrypcji odbywa się po zapisie. Polega na potwierdzeniu zapisu przez Użytkownika poprzez zalogowanie się do skrzynki pocztowej podanego adresu e-mail i kliknięciu w umieszczony w wiadomości potwierdzającej link aktywacyjny.
  6. Po zapisie na newsletter Użytkownik otrzyma od Usługodawcy wiadomość e-mail z linkiem do pobrania treści cyfrowej lub uruchomienia usługi cyfrowej (Lead Magnet).
  • 5. Termin realizacji
  1. Usługodawca udostępnia niezwłocznie po zapisie na newsletter treść lub usługę cyfrową (Lead Magnet) Użytkownikowi, chyba że strony ustaliły inaczej.
  •  6. Odwołanie zgody na newsletter
  1. Użytkownik, który dokonał płatności własnymi danymi zgadzając się na wysyłanie newslettera po dostarczeniu mu bezpłatnie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) może w każdej chwili odwołać zgodę na przetwarzanie danych w tym celu, bez wpływu na zgodność przetwarzania przed odwołaniem zgody.
  2. Użytkownik może w każdej chwili wycofać wyrażoną zgodę na newsletter przy użyciu opcji anulowania subskrypcji (wypisz się), która jest dostępna w każdej wiadomości marketingowej wysyłanej przez Usługodawcę.
  3. Użytkownik może także zwrócić się bezpośrednio do Usługodawcy w celu wycofania zgody na otrzymywanie newslettera w dowolnym momencie, kontaktując się z Usługodawcą na podane przez niego dane kontaktowe na stronie internetowej.
  4. Po odwołaniu zgody dane osobowe Użytkownika wykorzystywane w celu wysyłania newslettera nie będą dalej przetwarzane i zostaną usunięte przez Usługodawcę, a wiadomości handlowe i marketingowe nie będą już przesyłane przez Usługodawcę na adres e-mail Użytkownika.
  5. Dalsze przetwarzanie danych osobowych Użytkownika może być możliwe wyłącznie w celu dochodzenia roszczeń przez Administratora danych osobowych, Użytkownika lub osobę trzecią lub w celu spełnienia obowiązku prawnego nałożonego na Administratora danych przepisami prawa.
  • 7. Dane osobowe Użytkownika
  1. Administratorem danych osobowych podawanych w celu skorzystania z bezpłatnej treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) i zapisania się do newslettera Usługodawcy jest Usługodawca. Dane osobowe będą przetwarzane w celu wysyłania zamówionych informacji handlowych i marketingowych drogą elektroniczną na podany przez Użytkownika adres e-mail. Podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 RODO, tj. zgoda osoby, której dane dotyczą.
  2. Usługodawca będzie również Administratorem danych osobowych osób fizycznych, które zdecydują się na zawarcie odpłatnej umowy z Usługodawcą na udostępnienie treści cyfrowej lub usługi cyfrowej. Dane osobowe Użytkownika będą przetwarzane wówczas w celu zawarcia i realizacji zawartej umowy sprzedaży, w tym w celu dostarczenia treści lub usługi cyfrowej, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO. Podanie danych osobowych w tym celu jest niezbędne.
  3. Dane przetwarzane są zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa; tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych, a także ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
  4. W przypadku płatności danymi osobowymi za udostępnienie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) podanie danych jest dobrowolne i wymaga aktywnej zgody Użytkownika.
  5. W przypadku zapłaty środkami pieniężnymi za udostępnienie treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) podanie danych jest wymagane w celu realizacji zamówienia i prowadzenia ewidencji sprzedaży i/lub wystawienia dokumentu sprzedaży. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne. 
  6. Brak podania wymaganych danych uniemożliwia realizację umowy, wystawienie dokumentu księgowego i/lub wysyłkę newslettera.
  7. Dane osobowe Użytkownika gromadzone są bezpośrednio od osób, których dane dotyczą, tj. poprzez wypełnienie formularza z danymi kontaktowymi podczas zapisu do newslettera lub podczas przekazania danych do zawarcia umowy odpłatnej.
  8. Dane osobowe są przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego zostały zebrane, tj.:
    a)
    w celu realizacji umów sprzedaży, jak i wystawienia dokumentów księgowych – 5 lat, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym upłynął termin płatności podatku  – na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa,
    b) do czasu odwołania zgody, jeśli przetwarzanie danych opiera się na zgodzie osoby, której dane dotyczą – newsletter,
    c) w celu dochodzenia roszczeń przez administratora danych lub osobę, której dane dotyczą – na podstawie art. 118 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny. Jeżeli przepis szczególny nie stanowi inaczej, termin przedawnienia wynosi sześć lat, a dla roszczeń o świadczenia okresowe oraz roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej – trzy lata,
  9. Dane osobowe Użytkownika mogą zostać powierzone innym podmiotom w celu wykonania usług na zlecenie Administratora danych, w szczególności podmiotom w zakresie hostingu strony www, serwisu i utrzymania systemów informatycznych, w których dane są przetwarzane, w tym w celu automatyzacji newslettera, wystawiania faktur, obsługi księgowej i/lub obsługi zamówień, etc.
  10. Dane osobowe Użytkownika są przekazywane do podmiotów trzecich, tj. Stany Zjednoczone Ameryki w celu automatyzacji newslettera, na podstawie Standardowych Klauzul Umownych dotyczących przekazywania danych do państw trzecich.
  11. Użytkownikom przysługuje prawo:
    a) dostępu do treści danych osobowych, w tym otrzymania bezpłatnie pierwszej kopii danych osobowych,
    b) do poprawiania danych, do usunięcia lub ograniczenia przetwarzania (o ile dalsze przetwarzanie nie jest wymagane przepisami prawa),
    c) do odwołania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w szczególności w celu wysyłki newslettera. Odwołanie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano przed jej wycofaniem,
    d) do wniesienia sprzeciwu na przetwarzanie danych – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją  wobec przetwarzania dotyczących danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO,
    e) do przenoszenia danych (jeśli dane są przetwarzane w sposób automatyczny i odbywa się to na podstawie zgody lub umowy z osobą, której dane dotyczą),
    f) do informacji na temat tego, kto jest administratorem danych, a także uzyskania informacji o celu, zakresie i sposobie przetwarzania danych, treści tych danych, źródle danych, a także sposobie udostępniania, w tym o odbiorcach lub kategoriach odbiorców danych.
  12. W celu realizacji prawa do informacji, dostępu do treści danych, ich poprawiania, a także innych praw, można skontaktować się z Administratorem danych osobowych.
  13. Osobie, której dane dotyczą przysługuje także prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych (UODO), jeśli przetwarzanie danych narusza przepisy Ogólnego rozporządzania o ochronie danych osobowych (RODO). Skarga może zostać wniesiona w formie elektronicznej lub tradycyjnej na adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • 8. Wymagania techniczne dla treści cyfrowej i środowiska cyfrowego
  1. Do korzystania z treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika:
    a) urządzenia z dostępem do Internetu (komputer, tablet, telefon);
    b) odpowiednio skonfigurowana przeglądarka internetowa obsługująca pliki typu cookies – Microsoft Edge, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome (zalecane Mozilla Firefox wersja minimum 24.0, Opera od wersji 10, Google Chrome w wersji 28.0 lub nowszej), która zapewnia obsługę plików cookie oraz skryptów JavaScript. Dopuszczalne jest stosowanie innych wersji przeglądarek internetowych, jeżeli zapewniają one pełną zgodność z wersjami wymienionymi powyżej;
    c) aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail, umożliwiające odbieranie wiadomości pocztowych przez Kupującego;
    d) oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie .PDF (np. Acrobat Reader) oraz w zależności od specyfiki wybranego Prezentu do odczytu formatów, jak docx, .xlsx, .pptx.
  1. Dla bezpieczeństwa korzystania z treści lub usługi cyfrowej zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Użytkownik posiadało w szczególności:
    a) aktualny program antywirusowy,
    b) skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
    c) zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
    d) aktywowaną funkcję akceptacji plików cookies oraz JavaScript w przeglądarce internetowej.
  2. Użytkownik jest zobowiązany do korzystania z treści lub usług cyfrowych (Lead Magnet) oferowanych przez Usługodawcę w sposób zgodny z przepisami prawa obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z postanowieniami Regulaminu newslettera i/lub Regulaminu Sklepu, jeśli taki Usługodawca również udostępnia w celu dokonania zakupu Lead Magnetu w innej formie niż płatność danymi osobowymi, a także do niedostarczania treści zabronionych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  3. Użytkownik jest zobowiązany do współpracy z Usługodawcą, w rozsądnym zakresie i przy zastosowaniu najmniej uciążliwych dla siebie środków technicznych, w celu ustalenia, czy brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową w odpowiednim czasie wynika nie z cech środowiska cyfrowego Użytkownika i braku jego kompatybilności.
  4. Usługodawca nie jest odpowiedzialny za niedostosowanie się Użytkownika do przedstawionych powyżej wymagań technicznych koniecznych do użytkownika treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet), o których Użytkownik został poinformowany przed podaniem danych w celu ich udostępnienia lub przed zamówieniem, jeśli umowa jest odpłatna.
  • 9. Zgodność treści lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) z umową
  1. W przypadku niezgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej (Lead Magnet) z umową ujawnionych w terminie do 2 lat od daty dostarczenia lub udostępnienia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową, a gdy nie da się doprowadzić do zgodności z umową lub gdy będzie to połączone z nadmiernymi trudnościami lub niemożliwe do realizacji w rozsądnym terminie, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy.
  2. W przypadku niezgodności usługi cyfrowej lub treści cyfrowej z umową Konsumentowi lub Klientowi-Konsumentowi przysługuje żądanie doprowadzenia treści lub usługi cyfrowej do zgodności z umową. 
  3. Usługodawca doprowadza treść cyfrową lub usługę cyfrową do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta lub Klienta-Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. 
  4. Koszty doprowadzenia treści cyfrowej lub usługi cyfrowej do zgodności z umową ponosi Usługodawca.
  5. Jeśli doprowadzenie do zgodności z umową nie jest możliwe lub wymaga nadmiernych kosztów po stronie Usługodawcy lub brak zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową występuje nadal, mimo że Usługodawca próbował doprowadzić treść lub usługę cyfrową do zgodności z umową lub brak zgodności z umową jest istotny to Konsument lub Klient-Konsument może zażądać obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy.
  6. Dla treści i usług cyfrowych dostarczanych w sposób ciągły odpowiedzialność Usługodawcy trwa przez cały okres ich dostarczania.
  7. Usługodawca rozpatrzy reklamację z tytułu niezgodności z umową w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania, wysyłając odpowiedź na wskazany przez Konsumenta lub Klienta-Konsumenta adres e-mail lub adres korespondencyjny, umożliwiając mu zapoznanie się ze stanowiskiem Usługodawcy.
  8. Reklamacje dotyczące usługi Newsletter można składać: za pośrednictwem poczty mailowej na adres: kontakt@samemilerzeczy.pl
  • 10. Autorskie prawa majątkowe do treści cyfrowej
  1. Treści lub usługi cyfrowe (Lead Magnet), niezależnie od sposobu płatności przez Użytkownika (płatność danymi osobowymi lub środkami pieniężnymi) są utworami w rozumieniu ustawy z 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i podlega ochronie przewidzianej w tym akcie prawnym.
  2. Autorskie prawa majątkowe do treści lub usług cyfrowych przysługują Usługodawcy lub innemu podmiotowi, z którym Usługodawca zawarł stosowne umowy, zaś autorskie prawa osobiste – autorom.
  3. Prawa wyłączne do treści lub usług cyfrowych udostępnianych w ramach umowy, w szczególności prawa autorskie do zdjęć, nazw, znaków towarowych, w tym wchodzące w ich skład elementy graficzne, oprogramowanie oraz prawa w zakresie baz danych podlegają ochronie prawnej i przysługują Usługodawcy lub podmiotom trzecim, z którymi Usługodawca zawarł stosowne umowy. 
  4. Zabrania się kopiowania, czy też innych form korzystania z jakichkolwiek elementów treści lub usług cyfrowych (Lead Magnet), bez zgody Usługodawcy.
  5. Pobranie treści cyfrowej lub korzystanie usługi cyfrowej (Lead Magnet), niezależnie od formy płatności  (płatność danymi osobowymi lub środkami pieniężnymi) nie przenosi na Użytkownika autorskich praw majątkowych ani osobistych do tych treści lub usług. Użytkownik może korzystać z nich wyłącznie dla własnych potrzeb.
  6. W przypadku naruszenia autorskich praw majątkowych do treści lub usług cyfrowych osoba, która dokonała naruszenia, ponosi z tego tytułu odpowiedzialność przewidzianą w przepisach o prawie autorskim lub w przepisach z zakresu własności intelektualnej. 
  • 11. Platforma ODR
  1. Za pośrednictwem platformy ODR Konsument mieszkający na terenie UE, Norwegii, Islandii, Liechtensteinu może złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych przez Internet od Sprzedawcy z siedzibą w UE, Norwegii Islandii, Liechtensteinie.
  2. Platforma ODR (Online Dispute Resolution – ODR) to interaktywna strona internetowa dla Konsumentów i Sprzedawców pragnących pozasądowo rozwiązać spór.
  3. Platforma ODR jest dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
  4. Złożenie skargi odbywa się tu poprzez wypełnienie elektronicznego formularza i znalezienie właściwego podmiotu, który zajmie się rozwiązaniem sporu.
  5. Wszystkie podane na platformie instytucje zostały poddane weryfikacji, gwarantującej spełnianie przez nich odpowiednich przepisów i ich zarejestrowanie przez organy krajowe. Na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej tym organem jest – Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).
  • 12. Postanowienia końcowe
  1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminie zastosowanie mają odpowiednie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.
  2. Konsument posiada także uprawnienie do przekazania sporu do podmiotu uprawnionego do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U.2016.1823 z dnia 2016.11.09) bez uszczerbku dla możliwości wytoczenia powództwa przed sądem powszechnym.
  3. Użytkownik może uzyskać nieodpłatnie dostęp do Regulaminu newslettera w każdym czasie na stronie internetowej Usługodawcy oraz sporządzić jego wydruk.
  4. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania go na stronie internetowej Usługodawcy.
  5. O każdej planowanej zmianie Regulaminu Usługodawca powiadomi na co najmniej 14 dni przed jego wejściem w życie.